sobota, 27 kwietnia 2019

Klamka do sukcesu :)

Od kilku edycji, najlepszy zawodnik bez kategorii szachowej może liczyć w Wapnie na specjalną nagrodę "Klamka do sukcesu" :) W tym roku też będzie!
Ponieważ mi się klamki skończyły, to gdyby ktoś miał zbędne klamki, na kolejne edycje, to chętnie przygarniemy. Dzisiaj znów krótko, ponieważ mam wyjazd na szkolenie. Jutro też mam szkolenie. Stąd mało czasu na "budowanie atmosfery" przed turniejem :)
Jeszcze raz zachęcam potencjalnych zawodników do zapisywania się. To bardzo ułatwi punktualne rozpoczęcie turnieju.

4 komentarze:

  1. Mam dość sporo klamek nawet takich ozdobnych (kowalskich) jak coś to można śmiało pisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To proszę ... tak na początek dwie. (zapas na dwie edycje) :)

      Usuń
  2. Wydaje mi się, że lepiej byłoby dać nagrodę dla najlepszego gracza bez rankingu ELO i kategorii, trochę dziwnie było patrzeć, gdy "klamkę do sukcesu" otrzymał znany w regionie łowca nagród z rankingiem 1900+. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się zgadza, aby dostać "Klamkę do sukcesu", nie wolno mieć kategorii szachowej, ani rankingu ELO :) Ale uwaga jak najbardziej słuszna, przed chwilą np. miałem zgłoszenie zawodnika, który przestawił imię z nazwiskiem i nie podał żadnych informacji o kat. i rankingu. Gdy robiłem korektę zgłoszenia nagle "wyskoczyły" wszystkie dane :) Zatem czujność jest wskazana. Zwłaszcza na tak dużym turnieju :)

      Usuń