czwartek, 18 kwietnia 2019

Wielki Czwartek

Wielkanoc nadchodzi :) Szachiści zaczynają się zapisywać na PITS :) Sympatycy zaczynają wpłacać na zrzutce :) Ksiądz mi myje nogi :) Naprawdę zaczyna się dziać! Ja nie oczekuję, że wszyscy mi wpłacą. Ja chciałbym dotrzeć do tych, dla których taka wpłata nie będzie wyrzeczeniem, ale sprawi im radość, że mogą pomóc. Wierzę, że są tacy ludzie. Dlatego bardzo mi zależy na udostępnianiu PITS-owej zrzutki. Na tym obrazku jest w tej chwili "59". Bardzo bym się cieszył, gdyby to była liczba trzycyfrowa :) Bardzo bym się cieszył, gdybym spadł z pozycji lidera (ta elipsa po prawej stronie obrazka). Teraz nadchodzi czas refleksji, ale już od poniedziałku zachęcam jeszcze raz sympatyków PITS do wchodzenia na stronę zrzutki (elipsa po lewej stronie obrazka) i samodzielne udostępnianie z "autorskim" tekstem np. "zainwestuj w SZACHY!", "Promuję aktywność umysłową!", "Ta dycha Cię zbawi :)", "Wymień zwykłe 10 zł na SREBRNE" etc. etc.
Jednak jeśli ktoś chciałby w ten sposób pomóc, to proszę do poniedziałku poczekać. A przez te trzy dni pomyśleć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz